- Iedereen Inc., Jannet Vaessen
Of we nu willen of niet, we beoordelen elkaar voortdurend. Op uiterlijk, afkomst, sekse, opleiding, inkomen. Binnen een paar seconden vormen we ons een beeld van de ander. Voor een kleine groep mensen pakt dat bijna altijd goed…
€ 9,95 - Zes denkende hoofddeksels, Edward de Bono
Dr. Edward de Bono (1933) wordt beschouwd als een internationale autoriteit op het gebied van conceptueel denken. In dit boek stroomlijnt hij op een originele manier het besluitvormingsproces. Het denkproces wordt opgesplitst in…
€ 8,95 - San Marco NV, Dirk Horringa
Elf eeuwen welvaart en stabiel bestuur in venetië
Het zichtbare Venetië is een harpvormig eiland, doorsneden door grote en kleine kanalen, bebouwd met een onvergelijkelijk ensemble van paleizen, kerken en woonhuizen. Overdag…€ 11,95 - Het wereldschokkende en onweerstaanbaar lekkere verhaal van Tony's Chocolonely, Jeroen Siebelink
Het eerlijke verhaal van een revolutionaire reepAls drie journalisten iets willen doen aan de hartverscheurende situatie van twee miljoen kindslaven op Afrikaanse cacaoplantages, komen ze er al snel achter dat een aanklacht tegen…
€ 8,95 - Het verhaal van het beroemdste busje ter wereld
Unieke brochure over de geschiedenis van de Volkswagen Transporter. Van de T1 t/m de T5.
De Volkswagen Transporter is een Nederlandse uitvinding (de eerste schets, gemaakt door Ben Pon in zijn notitieboek, maakt deel uit van de…€ 24,95 - Contagious, Jonah Berger
WHY THINGS CATCH ONDynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does…
€ 8,95 - HOOP, Roland van der Vorst
HOE WE DOOR DE TOEKOMST WORDEN VERLEID
Je gaat naar school in de hoop het ooit te gaan maken. Je stemt in de hoop dat de wereld beter wordt. Je trouwt in de hoop samen gelukkig te blijven, maar gaat in therapie om eerst zelf…€ 8,95 - Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen
(zelfs als het ongevraagd, onduidelijk en onterecht is en je er echt even geen zin in hebt)
Zo goed als nieuw
Eigenlijk is het leven één grote feedbacksessie: dagelijks krijgen we advies en kritiek van vrienden, familie,…€ 18,95 - Bezieling en kwaliteit in organisaties, Daniel Ofman
Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelgevraagd spreker wordt hij daarom ook wel aangekondigd als 'de spirituele ingenieur'. Mede…
€ 8,95 GESIGNEERD
De logica van geluk, Mo GawdatHardcover, nieuwstaat, GESIGNEERDOntdek de formuleHij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De huidige Chief Business Officer van de futuristische 'dromenfabriek' Google [X] besloot het…
€ 29,95- creATE, Chris Sanderson, Martin Raymond
Eating, Design and Future FoodFood is not just a hot topic in design and cutting edge creativity today, but also an enormous industry with changing standards and perceptions. crEATe. Eating, Design and Future Food investigates…
€ 18,95 - Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano
Lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy GroveBill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke…
€ 8,95 - When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
Klantenrelaties in transformatie
BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT
De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…€ 11,95 - Omdenken is stom, Berthold Gunster
Omdenken door kinderen
PAS OP!
Je denkt: dit is een leuk cadeauboekje met geinige creatieve uitspraken door kinderen. En dat is het ook. Maar! Als je dit gelezen hebt, zul je kinderen niet langer de dingen uitleggen. Je zult ze…€ 4,50 -50%
On Top, Anna NooshinJOUW HANDBOEK VOOR ONLINE SUCCES
On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties.
Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een…€ 8,95 € 4,50- Kunst? kopen!, Véronique Baar
Handleiding bij het kopen van hedendaagse kunst
Op zoek naar kunst voor thuis? Het aanbod is groot,
de kunstmarkt soms onoverzichtelijk. Hoe moet je beginnen?
Hardcover
Dit boek biedt de basiskennis om kunst te kijken en te…€ 18,95 - De Elektrische Spijkerbroek en andere avonturen in de economie, Mathijs Bouman
en andere avonturen in de economie
Waarom zet Philips kleding onder stroom? Wie heeft bedacht dat je met zes mesjes beter scheert? Zijn korte rokjes een teken van voorspoed? Waarom zijn we zo bang voor de kilometerheffing? Wat is…€ 14,95 - Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu
Ping Fu groeide in armoede op in het streng communistische China van Mao Zedong, overleefde een verblijf in de gevangenis en vertrok vervolgens met 80 dollar op zak (en zonder een woord Engels te spreken) naar Amerika. Inmiddels…
€ 9,95 - Felix en het grote geld, Nikolaus Piper
Roman over rijk worden & andere belangrijke zaken
Felix wil rijk worden. Steenrijk. Miljonair desnoods. En hij heeft geluk: hij vindt een schat en ontmoet een muziekhandelaar, die evenveel verstand heeft van muziek als van…€ 8,95 -62%
Zonder franje, Dieter Brandesen tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…€ 11,95 € 4,50- Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95 -50%
Merkenmoe, Neil BoormanHoe ik leerde leven zonder logo's
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…€ 8,95 € 4,50- Landschapspijn, Jantien de Boer
Over de toekomst van ons platteland
Landschapspijn van Jantien de Boer gaat over het huidige boerenland, waar kleuren vervagen en geluiden wegsterven in het moderne land van zuivel, vlees en turbogras. Burgers maken zich grote…€ 11,95 - Alibaba, Duncan Clark
Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…€ 14,95 - Hamburgers in het paradijs, Louise O. Fresco
VOEDSEL in tijden van SCHAARSTE en OVERVLOED
Hardcover (gebonden in harde kaft met stofomslag)
De menselijke geschiedenis is er een van voortdurende schaarste aan voedsel. De overvloed die in de laatste decennia voor velen is…€ 14,95 Tip van Stip
De dronkemanswandeling, Leonard MlodinowTip van Stip
Hoe toeval ons leven bepaalt
Toeval en onzekerheid beheersen ons bestaan. Maar waarom begrijpen wij daar dan zo weinig van?
Door de ware aard van het toeval te tonen ontrafelt Leonard Mlodinow psychologische…€ 14,95- De shockdoctrine, Naomi Klein
De opkomst van rampenkapitalisme
Dit is een boek over shocks, en de manier waarop die worden toegepast op landen en mensen. Het is het onofficiële verhaal over de manier waarop de 'vrije markt' de wereld is gaan domineren. Het is…€ 11,95 - De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 - Gebruik en misbruik van de statistiek, Darrell Huff
De statistiek beïnvloedt het openbare en particuliere leven van ons alleen op een even grondige als veelal onmerkbare wijze. Maatregelen van allerlei aard – zowel van de overheid als van het bedrijfsleven – steunen op een…
€ 11,95 - Hoe bouw je een hunebed?, Martijn Aslander en Silvie Kamphuis
In het jaar 2002 bouwde Martijn Aslander een hunebed. En niet zomaar een hunebed, maar het grootste hunebed ter wereld. In zestien dagen tijd, slechts geholpen door palen en touwen en een heleboel helpende handen (sommige…
€ 14,95 - Hoe Starbucks mijn redding werd, Michael Gates Gill
Een directeur gaat koffie schenken en wordt gelukkig
Michael Gill had het allemaal voor elkaar en bewoog zich in gegoede Amerikaanse kringen. In korte tijd verloor hij zijn baan, vrouw en werd hij – onverzekerd – ziek. Toen…€ 8,95 - Toptalent, Ralf Knegtmans
De 9 universele criteria van toptalent3e druk
Wie zijn de absolute toptalenten van deze tijd en - vooral - waar herkent u ze aan? Hebben ze eigenlijk wel gemeenschappelijke kenmerken en wat onderscheidt hen van 'gewoon' goede…€ 8,95 - 60 jaar Televisie in Nederland, Bert van der Veer
Met dvd
Hardcover
Eerste druk, februari 2011
60 Jaar televisie in Nederland is een compleet overzichtswerk dat tot stand is gekomen in nauwe samenwerking met het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.
Van Snip en Snap tot…€ 18,95 - De prijs van gelijkheid, Bas Jacobs
In De prijs van gelijkheid gaat de jonge econoom Bas Jacobs op zoek naar de heilige graal van de welvaartseconomie: het vinden van de economisch meest effici nte manieren om inkomen te verdelen.
Elk overheidsingrijpen gaat…€ 8,95 - Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…
€ 24,95 - De aarde is plat, Thomas L. Friedman
Ontdekkingsreis door een geglobaliseerde wereld
Kunnen onze kinderen nog concurreren met de rest van de wereld?
IBM ontslaat 15.000 Amerikanen om daarvoor in de plaatst 15.000 Indiërs te contracteren, en ook grote Nederlandse…€ 8,95 - Beschaving, economie en kapitalisme, deel 1, 2 en 3, Fernand Braudel
15de-18de eeuw
Het magnum opus van de beroemdste Franse historicus, Fernand Braudel (1902-1985), van de twintigste eeuw.
In het Nederlands, 3 delen, 1.884 bladzijden met 5.710 noten en zo'n 400 afbeeldingen.
Beschaving,…€ 45,00 -50%
Wat zou Google doen?, Jeff JarvisGOOGLE IS HET BEKENDSTE MERK TER WERELD - EN DUS BEKENDER DAN COCA-COLA... GOOGLE IS HET SNELST GROEIENDE BEDRIJF TER WERELD GOOGLE IS MARKTLEIDER OP DE ONLINE ADVERTENTIEMARKT HOE DOEN ZE DAT?
Geen enkel bedrijf,…€ 8,95 € 4,50- Statistiek voor Dummies, Deborah Rumsey
2e editie
Hulp bij het ontcijferen en beoordelen van statistische informatie.
Vind je statistiek een lastig onderwerp? Geen nood, deze tweede editie van Statistiek voor Dummies bevat praktische uitleg van de belangrijkste…€ 18,95 - Uitrollen is het nieuwe doorpakken, Japke-d. Bouma
De ergste jeulwoorden op kantoor
Bedrijven maken veelvuldig gebruik van vakjargon en nietszeggende woorden. De auteur krijgt hier jeuk van, zoals co-creaties, punten aan de horizon, passies, pitchen en inkoppen. Dit boek geeft in…€ 8,95 - Timemanagement volgens Covey, Stephen R. Covey
Werk je je een slag in de rondte en verkeer je toch constant in tijdnood? Vragen vrienden en familie je aandacht, terwijl je nauwelijks aan jezelf toekomt? Dat kan anders. Niet met tips of 'handige' trucjes die niets aan de kern…
€ 8,95 -62%
Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-TurnerSturen op creativiteit van je medewerkers
Bedrijfsinnovatie geeft op een praktische wijze weer hoe in een innovatieve cultuur individuele creativiteit de ruimte krijgt en samen met het bedrijfsresultaat kan groeien.
Hoe vertaalt…€ 11,95 € 4,50- De Kama Sutra van Business, Nury Vittachi
Managementprincipes uit de Indiase klassieken
Hardcover
India is altijd een bron van levenswijsheid geweest. Van over de gehele wereld hebben mensen pelgrimstochten naar India gemaakt om hun kern te vinden, de reis naar binnen…€ 11,95 -62%
Handboek Communities, Erwin BlomDe kracht van sociale netwerken
Tien jaar geleden werd de wereldwijde ranglijst van internetsites nog bevolkt door klassieke mediapartijen, nu zijn die stuk voor stuk uit de hoogste regionen verdwenen. Wie op internet een rol van…€ 11,95 € 4,50- De levende onderneming, Arie de Geus
Over leven en leren in een turbulente omgeving
De meeste ondernemingen overleven op lange termijn de 'aardverschuivingen' door verandering en concurrentie niet: de gemiddelde levensverwachting van een bedrijf, onafhankelijk van…€ 8,95 - The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)
14 management principles from the world's greatest manufacturer
Toyota, the company that invented Lean production
Iconic
First edition, 2004
Hardcover with dust jacket
This book is in stock in our warehouse in the Netherlands…€ 28,95 - De kunst van het vervoer, Jan Freeke
Een beeld van 150 jaar Amsterdam openbaar vervoer
Het openbaar stadsvervoer van Amsterdam heeft in de honderdvijftig jaar van zijn bestaan veel kunstenaars geïnspireerd: talloze schilderijen, tekeningen, foto's, aquarellen en…€ 11,95 - Sidewalk, Mitchell Duneier
An exceptional ethnography marked by clarity and candor, Sidewalk takes us into the socio-cultural environment of those who, though often seen as threatening or unseemly, work day after day on 'the blocks' of one of New York's…
€ 14,95 - Crazy Stuff
200 dwaasheden, 100% werkelijkheid
Praten met je koelkast. je vliegnde schotel uit de garage halen. Je boek in bloei trekken. Een leuk pruik voor je kat. Met de baby naar de discotheek. Spartelen in een bierbad.Uit talloze…€ 9,99 - Het elektrische huis, Timo de Rijk
Vormgeving en acceptatie van elektrische huishoudelijke apparaten in Nederland
Het elektrische huis geeft een eerste overzicht en analyse van de vormgeving en acceptatie van wat een typisch twintigste-eeuws industrieel…€ 14,95 - Blockbusters, Anita Elberse
In Blockbusters legt de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren
In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan…€ 14,95 Tip van Stip
Eckart's Notes, Eckart Wintzen'Hippieondernemer' Eckart Wintzen (1939-2008) was zijn tijd ver vooruit (en dat is hij misschien nog steeds) schreef één van de meest bijzondere managmentboeken dat ooit verschenen is. Hierin ligt hij zijn celfilosofie toe, wat…
€ 18,95Gesigneerd!
Filosoof miljardair, Mathijs SmitDe ongeautoriseerde biografie van Paul Fentener van Vlissingen (1941-2006)
Gesigneerd door de auteur
Eerste druk
Paul Fentener van Vlissingen (1941-2006) leidde ruim twintig jaar SHV Holdings, het grootste familiebedrijf van…€ 18,95- Bovenbazen, Hein Haenen en Camiel Selker
En de scheefgroei van hun beloning
‘De perceptie speelt een belangrijke rol: je moet veel verdienen omdat je belangrijk bent. Het beloningsgetalletje wordt een doel op zich.’ – Peter Borgdorff, commissaris en…€ 8,95 - Vrije jongens, Cordula Rooijendijk
Een geschiedenis van de Nederlandse handel
Wie zaten er achter de handel die Nederland ooit rijk maakte?
Cordula Rooijendijk portretteert de succesvolle ondernemers van toen, de 'vrije jongens' van de Hanze, de Bergenvaarders,…€ 11,95 - De Makelaar, Joost van Kleef & Henk Willem Smits
Wheelen en dealen met uw geld
Kopen zonder makelaar / verkopen zonder makelaarJarenlang verdienden makelaars geld als water. Daar hoefden ze bijzonder weinig voor te doen; een bord 'te koop', een koopcontract en een glas…€ 4,50 - Dagboek van een boekverkoper, Shaun Bythell
Op zijn achttiende zag Shaun die eigenzinnige boekhandel in het Schotse kustplaatsje Wigtown voor het eerst. 'Die tent bestaat over een jaar niet meer,' zei hij toen achteloos tegen een vriend van hem. Dertien jaar later bestaat…
€ 34,95 -64%
Denk je sterk, Fred Sterk en Sjoerd SwaenZelfvertrouwen begint van binnen in je manier van denken en kan groeien door het contact met andere mensen. Denk je sterk helpt via cognitieve (gedachte)technieken bij het verbeteren van een negatief zelfbeeld en het bijbehorende…
€ 12,50 € 4,50- Het Grote Lobbyboek, Erik van Venetië en Jaap luikenaar
De ongeschreven regels van het spel
De basisbeginselen, tactische trucks, verleidingskunsten, je eigen netwerk en hoever kun je gaan?Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse…€ 11,95 - De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro Braaksma
Innovatie gebeurt overal en niet alleen in de grote bedrijven en draait niet alleen om technologie.
Het boek beschrijft het innovatieproces vanuit het perspectief van de individuele ondernemer. Het brengt de theorie over…€ 11,95 - De kracht van motivatie, Anton Philips en Annemiek van Kessel
Ontdek wat je motiveert en maak betere keuzes voor leven, opleiding en
carrière.
Motivatie is de prikkel die mensen ertoe beweegt om iets te doen of na te streven. Mensen die weten wat hen motiveert kunnen de goede keuzes maken…€ 9,95 - De dirty tricks van het onderhandelen, George van Houtem
Ontdek de regels van het spel en verbeter je machtpositie
Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk…€ 8,95 - Geld en gezin, Ali de Regt
Gezinnen zijn economische eenheden. Ouders, kinderen, mannen en vrouwen zijn door financiële banden aan elkaar verbonden, ook nu de verzorgingsstaat verschillende ondersteunende functies van de familie heeft overgenomen.…
€ 18,95 -40%
Makers, Chris AndersonDe nieuwe industriële revolutie
In de afgelopen tien jaar heeft het internet de wereld van uitgeverij, media en communicatie gedemocratiseerd. Dit heeft geleid tot een enorme participatiedrift in de wereld van de bits. Een…€ 14,95 € 8,95- Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten
Deel 2: Organiseren, zelfmanagement en profileren
Handleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd volgens…€ 24,95 - Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten. Deel 1: Communiceren, samenwerken en professionaliserenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd…
€ 24,95 - Dit kan niet waar zijn, Joris Luyendijk
Onder bankiers
Over de tijdbom in het hart van onze samenleving.
De financiële wereld blijkt geen ver-van-mijn-bedshow. De financiële wereld is het bed zelf. En toen op 15 september 2008 de Amerikaanse bank Lehman Brothers…€ 8,95 - WOMEN at work, Anne Dickson
Strategies for SURVIVAL and SUCCESS
- How do I get others to take me more seriously?- Can I learn to settle for respect instead of needing to be liked?
- What is the difference between authoritative and authoritarian?
- How can…€ 11,95 - Liever kleine baas dan grote knecht, Tessel Pollman
De Nederlandse middenstand 1920-1970
Dit boek geeft een meeslepend en vaak verrassend beeld van de kleine ondernemer tussen 1920 en 1970, een grote beroepsgroep waarmee iedereen te maken had en die steeds zeldzamer is…€ 14,95 - Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt
Ben jij toe aan een CV met het effect van een persoonlijke zaakwaarnemer? Wil jij de ontvanger precies de juiste indruk geven van jouw persoon, compleet in al je uniekheid? Een onweerstaanbaar CV helpt je om jezelf te laten zien…
€ 8,95 - Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift
TalentBranding voor een succesvolle carrière
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te…€ 8,95 - Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
Stappenplan voor een scherpe positionering
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…€ 14,95 - Meesterlijk organiseren, R.Kor, G. Wijnen en M. Weggeman
Handreiking voor ondernemende managers
Hardcover
In Meesterlijk organiseren vindt u modellen en managementconcepten die hun waarde hebben bewezen. In profit- en non-profitorganisaties. Drucker, Kotter, Mintzberg, Covey,…€ 18,95 - Ga vreemd!, Rob Adams
en onderscheid je door branchevreemd te innoveren
Met gemiddelde prestaties win je geen wedstrijd. Daarom is je onderscheiden zeer belangrijk. Te vaak kijken we hiervoor naar de directe omgeving en concurrenten. Hoe meer je…€ 14,95 - Wij en de Media, Paulus Van Bortel
De media evolueren in razend tempo: via Facebook, Twitter en allerhande blogs worden we permanent op de hoogte gehouden van het wel en wee van anderen. Maar hoe relevant en betrouwbaar is die stroom aan informatie?
De media…€ 14,95 Tip van Stip
In het oog van de orkaan, Jan RotmansNederland in transitie
Onze samenleving bevindt zich op een kantelpunt. Op zo’n moment is de maatschappij instabiel en kwetsbaar voor verstoringen, maar wordt de deur voor radicale veranderingen geopend. Een maatschappelijk…€ 14,95- De kwetsbaren, Will Tinnemans
Als het om hard werken gaat scoren de topfitte, hoogopgeleide Nederlandse arbeidskrachten goed op internationale ranglijstjes. Voor mensen die het tempo en de complexiteit op de werkvloer niet kunnen bijbenen is nauwelijks plaats.…
€ 9,95 - Genadeloos, Erik Bertrand Larssen
Je kunt meer dan je denkt! Het is geen kwestie van kunnen, maar van willen. Maar je moet eerst weten wat je wilt.
Genadeloos maakt je beter. Vraag jij je af hoe je jezelf kunt verbeteren en beter kunt presteren dan je voor…€ 11,95 - Communiceren is geen kunst, Jack Diekstra
Competentiegerichte trainingen voor het hbo
Communicatie staat aan het begin van bijna elke handeling, en is daarmee een van de meest essenti vaardigheden. Goed kunnen communiceren is een belangrijke competentie voor iedere…€ 8,95 - India voor beginners, Shabnam Sahi
Snapshots van thuis
Voor de tv-reeks 'India voor beginners' (Canvas) nam de vooraanstaande Indiase radio- en televisiemaakster Shabnam Sahi interessante Vlamingen als Nic Balthazar, Kathleen Van Brempt, Etienne Vermeersch,…€ 11,95 - Media-advies voor het MKB, Ad Molenaar en Mieke Nauta
Media-advies voor het MKB is een praktisch boek voor studenten die een commerciële, communicatie- of ondernemersopleiding volgen. Aan de hand van een stappenplan krijg je snel inzicht in de relevante keuzes die bedrijven dienen…
€ 14,95 - Alle grote wereldproblemen en hun oplossingen. Doe mee!, Elena Simons
Het gaat de verkeerde kant op met de wereld, maar dat is geen reden om het erbij te laten zitten. Integendeel! Elena Simons toont op heldere wijze hoe de grote wereldproblemen (milieuvervuiling, armoede, oorlog en ziekte) met…
€ 4,50 - Boek voor MANNEN, Eelco Smit
Heb het lef om echte keuzes te maken
Daar wordt je partner ook gelukkig van
Boek voor MANNEN is speciaal geschreven voor alle mannen die hun persoonlijke ambities waar willen maken en zo het maximale uit zichzelf willen halen.…€ 14,95 - Generatie Einstein, Jeroen Boschma & Inez Groen
Slimmer, sneller en socialer communiceren met jongeren van de 21e eeuw
Winnaar PIM marketingliteratuurprijs 2006 en genomineerd voor het Managementboek van het jaar! Generatie Einstein is inmiddels een ingeburgerde term onder…€ 8,95 -46%
The Mammoth Book of GREAT INVENTIONS, James Dyson and Robert UhligDit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar
The illustrated story of over 700 inventions and inventors that transformed civilization from 350,000 BC to the present.
Featuring over 600 colour photos…€ 34,95 € 18,95- Fifa maffia, Thomas Kistner
De smerige praktijk van de voetbalwereld
EEN DIEP VERONTRUSTEND BOEK OVER TRUCS, VALSSPELERS EN SMEERGELDTRANSACTIES!
In deze bijzondere nieuwe editie van zijn onthutsende bestseller FIFA Maffia - met nieuwe hoofdstukken -…€ 8,95 - 1000WATT, David van Iersel
een handreiking voor de creatieve ondernemer
Bruisende ideeën, energie oneindig en de resultaten vaak bijzonder mooi. Ontwerpers, kunstenaars en architecten varen op hun creativiteit, maar vergeten vaak de zakelijke kant.…€ 8,95 - 60 + 40 is waarschijnlijk honderd, Dirk de Wit
Ahrend
Passers, pennen, potloden en projecten.
Mooi verzorgd boek over de geschiedenis van het kantoorbenodigdheden bedrijf Ahrend. Dit naar aanleiding van het 100-jarig bestaan. De preciese oprichtingsdatum is overigens niet…€ 18,50 - Schiphol Airport, Reinier Gerritsen en Luuk Kramer
Voor de één is Schiphol Airport het visitekaartje en de economische motor van Nederland, voor de ander de mislukking van de planologische ontwikkelingen en het landelijk milieubeleid. Dit boek met foto's van Reinier Gerritsen en…
€ 21,95 - Deskresearch, Kees Westerkamp en Maarten van Veen
Informatie selecteren, beoordelen en verwerken
Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en verwerken van informatie. Door middel van een stappenplan wordt de lezer begeleid bij het opzetten en uitvoeren van…€ 9,95 Tip van Stip
Metamorfose, Wim de RidderDe nieuwe welvaart
Bijna iedereen beschikt inmiddels over geavanceerde elektronische apparatuur. Deze ontwikkeling is revolutionair. Zelfrijdende auto's zorgen voor minder verkeersongelukken, zelfgeproduceerde elektriciteit voor…€ 18,95 € 11,95- Met de wetenschap van nu, Willem van der Does
Graaiers, draaiers en spijtoptanten
Nederland is op de Ranglijst van Gelukkigste Landen uit de toptien gezakt. We staan nu op een gedeelde 15e plaats, maar wie nieuwsprogramma's en parlementaire debatten volgt, zou makkelijk de…€ 8,95 - Beeldtaal, Jos van den Broek
Perspectieven voor makers en gebruikers
Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Iedereen die wel eens een pagina voor een tijdschrift bedenkt, een powerpointpresentatie maakt, een brochure schrijft, een presentatie voor…€ 11,95 - Basisboek entertainmentmarketing, Henk Penseel
Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de marketing van de entertainmentsector. Dit complete handboek beslaat de marketing van bewegende beelden, muziek en sport, waarbij de invloed van media onmisbaar is.
Het boek…€ 18,50 - huh?!, Berthold Gunster
de techniek van het omdenken
Voor de pessimist is het glas half leeg. Voor de optimist is het half vol. Dit boek gaat uit van een derde benadering: waar is de kraan?
Het boek gaat over de overgang van een ja-maar naar een ja-en…€ 12,50 -28%
Hedendaags China, Zhang Yao en Bu YiMet een eigenzinnige en bruisende benadering biedt Hedendaags China u inzicht in de cultuur en samenleving van een fascinerend land. Prachtige, kleurrijke foto's en heldere, informatieve teksten schetsen een veelzijdig beeld van…
€ 12,50 € 8,95- Affiliate Marketing, Caroline Portier
Marketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing…
€ 18,95 - Statusangst, Alain de Botton
Statusangst: de kwellende gedachte dat we misschien niet in staat zijn te voldoen aan het succesideaal zoals onze samenleving dat formuleert en dat we dientengevolge het risico lopen verstoken te blijven van waardigheid en…
€ 9,95 - The House of Rothschild, Niall Ferguson
The World's Banker
1849-1999In his rich and nuanced portrait of the remarkable, exclusive Rothschild family, Oxford scholar and bestselling author Niall Ferguson uncovers the secrets behind the family's phenomenal economic…€ 13,95 - Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.
De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…€ 24,50 - Mind the Gap, Jaap van der Grinten
Stappenplan identiteit en imago
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het…€ 8,95 - Getting Things Done, David Allen
How to Archieve Stress-free Productivity
Is your workload overwhelming? Does it just keep mounting up while your stress levels reach fever pitch? In Getting Things Done David Allen teaches you how to keep a clear head, relax and…€ 8,95 -50%
De vernieuwers, Anton BlokTip van Stip
De zegeningen van tegenslag in wetenschap en kunst 1500-2000
Welke omstandigheden stelden mensen als Copernicus, Newton, Darwin, Mendel, Freud en Einstein in staat een nieuw gezichtspunt te ontwikkelen dat ons beeld…€ 8,95 € 4,50- The Earthscan Reader in Population and Development, Edited by Paul Demeny and Geoffrey McNicoll
This reader provides information on population and development issues for those seeking the middle ground between technical and non-specialist material. It contains contributions to all the various aspects of the debate from the…
€ 34,50 - Territory, Authority, Rights, Saskia Sassen
From Medieval to Global Assemblages
Where does the nation-state end and globalization begin? In Territory, Authority, Rights , one of the world's leading authorities on globalization shows how the national state made today's…€ 18,50 -41%
't Is groen. En groener wordt het niet, Leen ZevenbergenLeen Zevenbergen schreef met: 'En nu laat ik mijn baard staan' een absolute bestseller, die indringend opriep tot meer creativiteit en ondernemerschap. Door velen werd die als een verademing ervaren. Hij werd een veelgevraagd…
€ 14,50 € 8,50- Global Capitalism, Will Hutton and Anthony Giddens
This “glorious and frightening read” (MT Magazine) examines capitalism’s place as the universal social and economic order of our time. Now truly global, twenty-first-century capitalism—aided by extraordinary advances in…
€ 18,50 - No Logo, Naomi Klein
'Niemand kan zich meer de luxe veroorloven geen activist te zijn.' - Naomi Klein
De bestseller No Logo is uitgegroeid tot de bijbel van antiglobalisten en auteur Naomi Klein wordt gezien als het intellectuele boegbeeld van de…€ 12,50 Tip van Stip
De cultuur van het nieuwe kapitalisme, Richard SennettEen leven lang werken bij dezelfde baas is er allang niet meer bij. 'Jong' en 'dynamisch' zijn de sleutelwoorden voor moderne werknemers ervaring doet er niet meer toe. Werd er vroeger van u verwacht dat u zich settelde, nu bent u…
€ 28,50 € 14,95- Het nieuwe normaal, Jacques Pijl
Nog nooit was het zo noodzakelijk om uw organisatie klaar te stomen voor de toekomst. Deze nieuwe tijd vraagt om organisaties die even daadkrachtig zijn als wendbaar.
U kunt nog winnen, maar dan moet u zich wel aan de 21…€ 9,50 - Prachtige bijeenkomsten, Eelco Koolhaas & Peter van der Geer
33 praktijklessen voor een wakker publiek
HOE MAAK JE IEDEREEEN IN HET PUBLIEK TOT HOOFDROLSPELER?
HOE KRIJG JE POWER ZONDER POWERPOINT?
HOE WORDT EEN DUF ZAALTJE EEN DAMPENDE ARENA?
Weg met de heidagen, workshops, symposia en…€ 18,50 - Dieren eten, Jonathan Safran Foer
Tot enkele jaren geleden was Jonathan Safran Foer afwisselend vegetariër en vleeseter.Toen hij echtgenoot en vader werd, stelde hij zichzelf de vraag: waarom eten we dieren? En zouden we ze ook eten als we wisten hoe ze op ons…
€ 8,95 - Ideeën genoeg, Wichert van Engelen
Slagvaardig innoveren in de dienstverlening
Stop met vergaderen over het wel of niet implementeren van innovatieve ideeën: ga aan de slag! De auteurs van 'Ideeën genoeg' menen dat innovatie vooral een kwestie is van doen. In…€ 8,50 - Me the Media, Jaap Bloem, Menno van Doorn, Sander Duivestein
Verleden, heden en toekomst van de derde mediarevolutie
De vorige eeuw stond in het teken van grote, opzichtige veranderingen als de auto, de trein, het vliegtuig, de radio, de tv, de telefoon en de computer. Vervolgens drongen…€ 8,95 - Dit is het mooiste ooit, Mark Geels en Tim van Opijnen
Nederland in ideeën 2016
99 wetenschappers, ondernemers en kunstenaars geven antwoord op 1 vraag van Viktor & Rolf
Dit is het mooiste ooit is de derde editie in de succesvolle reeks 'Nederland in ideeën', waarin toonaangevende…€ 9,95 -37%
De superklasse, David RothkopfHet onzichtbare netwerk van een wereldwijde machtselite
Het is er één op een miljoen – samen zo'n zesduizend mensen op de hele wereldbevolking.Ze runnen onze regeringen,zitten in de machtscentra van de financiëlewereld, de…€ 18,95 € 11,95Tip van Stip
Creativiteit, Mihaly Csikszentmihalyiover flow, schepping en ontdekking
Wat maakt een mens gelukkig? Wat maakt ons leven de moeite waard? Dit boek over creativiteit van kunstenaars en wetenschappers kan onze cultuur de visie op de wereld veranderen. Csikszentmihalyi…€ 34,50-32%
The Rise of the Creative Class, Richard FloridaTip van Stip
and howit's transforming work, leisure, community and everyday life
Many writers have commented on the massive social changes of the past few decades, but most of them have treated these shifts as something imposed…€ 18,50 € 12,50-64%
Martin Lukes: Wie heeft m'n BlackBerry?Martin Lukes is Manager Special Projects van a-b glöbâl, een internationaal bedrijf met een notering op de Fortune 500-lijst. Zijn leven wordt beheerst door blinde ambitie, onnavolgbare managementfilosofieën, coaching per…
€ 12,50 € 4,50-24%
The Growth Map, Jim O'NeillEconomic opportunity in the BRICs and beyond
Ten years ago, Jim O'Neill made a startling prediction: the G-7 countries including the US, the UK and Japan would no longer be the world's economic powerhouses. With globalization, a…€ 12,50 € 9,50