Brutal Simplicity of Thought, M&C Saatchi
How It Changed the World
Hardcover
First edition, 2011
This book is in stock in our warehouse in the Netherlands and available quickly / Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.
Simplicity looks easy. It's not. It's easier to complicate than simplify. This book presents stunningly simple examples of concepts that have changed the world - from the single piece of paper that became the American Declaration of Independence, giving birth to the most powerful nation in the history of the world, to the symbol and line that enables us to write music. Thought-provoking and incisive, Brutal Simplicity of Thought is the distillation, in words and pictures, of the Saatchi method of creativity. Whether you are a student, a manager, self-employed or a CEO, this book has something to teach us all: simplicity rules.
Language: English
Brutal Simplicity of Thought, M&C Saatchi, very good copy
Ebury Press, 2011, first edtion, hardcover, 24,6 x 17,8 x 1,3 cm, 112 pages
ISBN 9780091943318
Price without shipping costs
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman
Ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten
Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben - zonder dat ze dat zelf al…€ 18,95 -17%
Global Brand Strategy, Jan-Benedict SteenkampHardcover
World-wise marketing in the age of branding
A strategy fot global branding that even shareholders will love
Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…€ 35,00 € 28,95-14%
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van LeeuwenDe 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het…€ 34,95 € 29,95- Appie Tomorrow, Rupert Parker Brady
Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025
Met het boek Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025 gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's…€ 18,95 - Beeldtaal, Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong en Laetitia Smit
Perspectieven voor makers en gebruikers
Derde, herziene en geactualiseerde uitgave met veel nieuwe voorbeelden en recent beeldmateriaal.
Op enkele lichte en nauwelijks zichtbare gebruikssporen na, zo goed als nieuw…€ 28,95 - Vrije ruimte, Jos Kessels, Erik Boers en Pieter Mostert
Filosoferen in organisaties
Klasieke scholing voor de hedendaagse praktijk
DIALECTICA, RETORICA en GRAMMATICA
Hardcover, zo goed als nieuw exemplaar
Klopt het wat we doen? Waar is het ons eigenlijk om begonnen? Wat is de…€ 24,95 - Nederlands grafisch ontwerp, Alston W. Purvis, Cees W. de Jong
Gebonden in harde kaft met stofomslag
Eerste druk, 2006
Nederland neemt op het gebied van grafische vormgeving internationaal een vooraanstaande positie in. Hoe terecht dat is, blijkt in Nederlands grafisch ontwerp, waarin de…€ 28,95 - Waarom wil niemand mijn boek uitgeven?, Fay Weldon
Handboek voor de afgewezen schrijver
Een beroemd schrijver zijn. Wie wil dat nou niet? Volgens schattingen zouden één miljoen Nederlanders ervan dromen. Maar van al deze dromers zal slechts een fractie zijn of haar boek in de…€ 4,50 - Designing Activism, Bas van Lier
31 Designers Fighting for a Better World
Hardcover, met leeslint
Eerste druk, 2018
Zo goed als nieuw exemplaar
Beperkte oplage van 1250 (slechts één stuks op voorraad)
Taal: EngelsDesigning Activism is the forth book published…€ 24,95