-33%
99 redenen om te stoppen, en toch door te gaan, Daan Weddepohl
Hardcover
Daan Weddepohl, de oprichter van Peerby, vertelt het inspirerende verhaal over de uitdagingen die je als start-upondernemer tegenkomt
De oprichter van Peerby neemt je mee op een reis langs de hoge toppen en diepe dalen van de start-upondernemer
In 2012 richt Daan Weddepohl Peerby op, een website waar mensen spullen kunnen lenen en uitlenen. Met Peerby wil hij de negatieve impact van de productie van spullen verminderen, door delen gemakkelijker en leuker te maken dan kopen. Het platform is een groot succes, maar het achterliggende businessmodel blijkt niet te werken. Er komt gewoon te weinig geld binnen om het bedrijf draaiende te houden.
Openhartig vertelt Weddepohl over de zoektocht naar een nieuw verdienmodel, het vinden van investeerders, het ontslaan van medewerkers en het opnieuw opbouwen van zijn bedrijf.
99 redenen om te stoppen, en toch door te gaan, Daan Weddepohl, net exemplaar
A.W. Bruna Uitgevers B.V., 2019, hardcover, 255 pagina's
ISBN 9788400511170
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-14%
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van LeeuwenDe 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het…€ 34,95 € 29,95- The Big Moo, Seth Godin
Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable
THE GROUP OF 33
Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.
Most organizations are stuck in a rut. On one hand, they understand all the good…€ 18,95 -17%
Global Brand Strategy, Jan-Benedict SteenkampHardcover
World-wise marketing in the age of branding
A strategy fot global branding that even shareholders will love
Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…€ 35,00 € 28,95- Ja-maar wat als alles lukt?, Berthold Gunster
De tien regels voor een ja-maar-vrij-leven
Hoe komt het dat we zo vaak niet doen wat we ten diepste willen? Waar komt toch die innerlijke stem vandaan die ons ervan weerhoudt ten volle te leven?
Ja, maar dat kan ik niet.
Ja,…€ 8,95 - Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen
(zelfs als het ongevraagd, onduidelijk en onterecht is en je er echt even geen zin in hebt)
Zo goed als nieuw
Eigenlijk is het leven één grote feedbacksessie: dagelijks krijgen we advies en kritiek van vrienden, familie,…€ 18,95 - Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…
€ 24,95 - Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman
Ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten
Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben - zonder dat ze dat zelf al…€ 18,95 - Vrije ruimte, Jos Kessels, Erik Boers en Pieter Mostert
Filosoferen in organisaties
Klasieke scholing voor de hedendaagse praktijk
DIALECTICA, RETORICA en GRAMMATICA
Hardcover, zo goed als nieuw exemplaar
Klopt het wat we doen? Waar is het ons eigenlijk om begonnen? Wat is de…€ 24,95 - Voor hoeveel heb je het verkocht?, Thijs Verheul
Het verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit
Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het…€ 8,95 - Aankloten, Frans van Leeuwen
Kloot jezelf succesvol
Dé succesformule voor mannen: Vervelen + falen = scoren
Voortdurend bezig zijn met doelen stellen, presteren en grenzen verleggen trekt niemand meer. Je kriigt er stress van en het leven wordt er niet…€ 11,95