Merkenmisser, Bas Kist
De eeuwige strijd om merk en portret.
Katja Schuurman mag geen parfum verkopen onder de merknaam Katja. Concurrenten van PTT Telecom moeten afblijven van de kleur groen. RTL4 kan niets doen tegen Paul de Leeuws persiflage RTL Six is helemaal niks en de eigenaar van het merk Linoleum is zijn rechten al jaren geleden kwijtgeraakt. Ruzies over merken. Zonder dat we er erg in hebben worden er dagelijks vele tientallen merkconflicten uitgevochten. Soms lopen ze zo hoog op dat de rechter er aan te pas moet komen.
Merkenmisser, Bas Kist
Podium, paperback, 175 pagina’s
ISBN 10: 9057592126
Wie is eigenaar van het merk Jeltsin? Hoe vernietigde Youp van `t Hek het biermerk Buckler? Wat ging er mis met de ArenA? Waarom kan een condoom beter niet Bounty heten? Hoe wist Solex zijn naam te behouden? Vaak zal de lezer verbaasd zijn over wat er tegenwoordig allemaal onder het merkenrecht valt: alles tot en met de geur van verschaald bier.
Prijs exclusief verzendkosten.
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Handboek voor consultants, Elaine Biech
Over het opzetten van een professionele adviespraktijk
Wie zich als consultant wil vestigen vindt in dit boek de instrumenten en technieken die nodig zijn om een succesvolle professionele adviespraktijk te leiden.
Aan de orde…€ 17,50 - Hoe gooi ik een adviseur eruit?, Martijn van Oorschot en Michiel Hogerhuis
Een handleiding voor directeuren, managers en adviseurs
Een kritische beschouwing waarin de ironie niet ontbreekt en waarin de praktijk schaamteloos wordt blootgelegd.De gouden tijden voor adviseurs zijn voorbij. Gelukkig maar,…€ 9,50 - New… Private Brands!, Paul Moers
De rijzende ster van de huismerken.
New… Private Brands!, Paul Moers, net exemplaar
Kluwer, paperback, 182 pagina’s.
ISBN 10: 9013029825, ISBN 13: 9789013029826De wereld van de retail staat volop in de belangstelling de…€ 14,50 - Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95