New… Private Brands!, Paul Moers
De rijzende ster van de huismerken.
New… Private Brands!, Paul Moers, net exemplaar
Kluwer, paperback, 182 pagina’s.
ISBN 10: 9013029825, ISBN 13: 9789013029826
De wereld van de retail staat volop in de belangstelling de laatste jaren. Nu het economisch tegenzit, worden de retailers gedwongen om scherper dan voorheen hun formules aan te sturen. Private labels zijn steeds vaker een integraal onderdeel van dit formulebeleid en de marketingstrategie. In dit boek worden de ontwikkelingen met behulp van veel praktijkvoorbeelden in kaart gebracht en krijgen zowel A-merkfabrikanten als retailers veel tips en adviezen over hoe met private labels om te gaan.
Marketing Memo is een boekenserie voor de marketeer die snel op de hoogte wil zijn van ontwikkelingen die zich voordoen op zijn werkterrein. Op praktische en bondige wijze worden allerlei marketingvraagstukken behandeld.
Prijs exclusief verzendkosten.
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Strategische communicatie, Noelle Aarts en Cees van Woerkum
Principes en toepassingen
De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het belang van onszelf of van de wereld om ons heen. Ook bij het…€ 14,95 - Merkenmisser, Bas Kist
De eeuwige strijd om merk en portret.
Katja Schuurman mag geen parfum verkopen onder de merknaam Katja. Concurrenten van PTT Telecom moeten afblijven van de kleur groen. RTL4 kan niets doen tegen Paul de Leeuws persiflage RTL Six…€ 8,95 - Spraakmakend presenteren, Hans Kruyzen
Haal meer uit zakelijke teksten en toespraken
Voor iedereen die wie wel eens te horen krijgt: `Zet dat maar even op papier`, `Wil jij dat plan schrijven` of `Zou jij die presentatie volgende week kunnen verzorgen?` is…€ 8,95