-50%
Gehaktballen met slagroom, Seth Godin
'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.
'WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op gehaktballen... Gadver!
Nu traditionele marketing steeds meer terrein verliest, lijken de nieuwe marketinginstrumenten als blogs en widgets onweerstaanbaar. Maar ze werken niet voor saaie merken ('gehaktballen') die geen mond-tot-mondreclame genereren.
Gehaktballen met slagroom is jouw gids voor de veertien trends die geen marketeer mag missen. Het legt uit wat het belang is van het creëren van verhalen rond producten, wat je moet doen aan consumenten die steeds sneller afgeleid zijn, en waarom vijfduizend mensen die geïnteresseerd zijn in jouw boodschap veel interessanter zijn dan vijf miljoen mensen die er niet op zitten te wachten.
En de winnaars zijn niet alleen de start-ups van geflipte studenten die nooit een echte baan hebben gehad. Er zijn genoeg voorbeelden van gevestigde bedrijven die zich briljant hebben aanpast.
Seth Godin weet dat het niet makkelijk is om jouw product, marketing en interne organisatie op een lijn te krijgen, maar hij overtuigt je dat het meer dan de moeite waard zal zijn.
Gehaktballen met slagroom, Seth Godin, goed exemplaar (op sommige pagina's is de tekst onderstreept, daarom afgeprijsd).
A.W. Bruna Uitgevers B.V., gebonden in harde kaft met stofomslag, 231 pagina's
ISBN 9789022995167
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
Klantenrelaties in transformatie
BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT
De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…€ 11,95 -62%
Zonder franje, Dieter Brandesen tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…€ 11,95 € 4,50- Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…
€ 24,95 - Het wereldschokkende en onweerstaanbaar lekkere verhaal van Tony's Chocolonely, Jeroen Siebelink
Het eerlijke verhaal van een revolutionaire reepAls drie journalisten iets willen doen aan de hartverscheurende situatie van twee miljoen kindslaven op Afrikaanse cacaoplantages, komen ze er al snel achter dat een aanklacht tegen…
€ 8,95 - Wij en de Media, Paulus Van Bortel
De media evolueren in razend tempo: via Facebook, Twitter en allerhande blogs worden we permanent op de hoogte gehouden van het wel en wee van anderen. Maar hoe relevant en betrouwbaar is die stroom aan informatie?
De media…€ 14,95 - De aarde is plat, Thomas L. Friedman
Ontdekkingsreis door een geglobaliseerde wereld
Kunnen onze kinderen nog concurreren met de rest van de wereld?
IBM ontslaat 15.000 Amerikanen om daarvoor in de plaatst 15.000 Indiërs te contracteren, en ook grote Nederlandse…€ 8,95 - The Big Moo, Seth Godin
Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable
THE GROUP OF 33
Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.
Most organizations are stuck in a rut. On one hand, they understand all the good…€ 18,95 - Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman
Ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten
Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben - zonder dat ze dat zelf al…€ 18,95