Contagious, Jonah Berger
WHY THINGS CATCH ON
Dynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?
Language: English
Contagious, Jonah Berger, good copy (name on flyleaf)
Simon & Schuster, hardcover with dust jacket, 244 pages
ISBN 9781451686579
Price without shipping costs
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- HOOP, Roland van der Vorst
HOE WE DOOR DE TOEKOMST WORDEN VERLEID
Je gaat naar school in de hoop het ooit te gaan maken. Je stemt in de hoop dat de wereld beter wordt. Je trouwt in de hoop samen gelukkig te blijven, maar gaat in therapie om eerst zelf…€ 8,95 - Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95 -50%
Merkenmoe, Neil BoormanHoe ik leerde leven zonder logo's
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…€ 8,95 € 4,50- De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 -62%
Zonder franje, Dieter Brandesen tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…€ 11,95 € 4,50- Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…
€ 24,95