When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
Klantenrelaties in transformatie
BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT
De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat.
Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag.
Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. lk heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?
Steven Van Belleghem is een expert in de toekomst van marketing & de transformatie van klantenrelaties. Vanuit zijn eigen inspiratiebedrijf is Steven een veel gevraagde spreker en coach bij bedrijven in binnen- en buitenland. Verder is hij marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van de marketing- bestsellers De Conversation Manager (verkozen tot beste marketingboek van het jaar) en De Conversation Company.
Denk je dat klantenrelaties belangrijk zijn? Denk je dat je bedrijf reeds klantgericht is? Dan moet je dit boek zeker lezen. Aan de hand van tal van sprekende voorbeelden en inspirerende verhalen zal je leren hoe je het verschil kan maken door de klant echt centraal te stellen, en hoe je de digitale en menselijke dimensies met elkaar kan verbinden voor een optimale loyaliteit. Een echte aanrader. Dominique Leroy, CEO Belgacom
Iedereen wil digitaal. Ja, tegenwoordig ook CEO's. Maar dat lukt maar als het authentiek is, als je een stuk van jezelf in jouw digitale communicatie steekt en als je zelf een beetje digitaal DNA aanneemt. De link tussen digitaal en menselijk wordt op unieke manier beschreven in dit boek. Een absolute must-read voor elke moderne CEO. En zeker voor ouderwetse! Marc Coucke, CEO Omega Pharma
When Digital Becomes Human gaat verder dan de klassieke theorieën over klantgerichtheid en over de toekomst. Het prikkelt de hersenen en dwingt bedrijven om 10 stappen verder te gaan in hun relatie met de klant. Het is een inspirerende read voor elke manager die zijn relatie met zijn klanten ernstig neemt. Wiebe Draijer, CEO Rabobank
When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem, net exemplaar
Lannoo/Van Duuren Management, paperback, 221 pagina's
ISBN 9789082033762
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
Stappenplan voor een scherpe positionering
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…€ 14,95 - Strategische communicatie, Noelle Aarts en Cees van Woerkum
Principes en toepassingen
De hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het belang van onszelf of van de wereld om ons heen. Ook bij het…€ 14,95 -62%
Zonder franje, Dieter Brandesen tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…€ 11,95 € 4,50- Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu
Ping Fu groeide in armoede op in het streng communistische China van Mao Zedong, overleefde een verblijf in de gevangenis en vertrok vervolgens met 80 dollar op zak (en zonder een woord Engels te spreken) naar Amerika. Inmiddels…
€ 9,95 - Alibaba, Duncan Clark
Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…€ 14,95 -50%
Gehaktballen met slagroom, Seth Godin'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.
'WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op…€ 8,95 € 4,50