-62%
Zonder franje, Dieter Brandes
en tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel? Nee, één keten vervolgt onverstoorbaar haar succesvolle koers en maakt het de concurrentie nog moeilijker: ALDI. De omzet groeit enorm, de winst ligt op recordhoogte. Hoe flikt ALDI dat? Wat is het geheim van haar succes? Voormalig ALDI-topmanager Dieter Brandes beschrijft het verhaal van ALDI aan de hand van de 11 geheimen die ten grondslag liggen aan het succes van de Duitse supermarktketen. Hij beschrijft het principe van de eenvoud waarmee het hele ALDI-systeem is doortrokken: het is de gulden regel waaruit alle overige succesgeheimen van ALDI uit voortvloeien.
In de winkels van ALDI is van alles te zien: producten, prijzen, kassa's en de manier waarop de caissières hun werk doen. Onzichtbaar voor de buitenwereld blijft echter hoe achter de schermen de inkoop wordt gedaan en hoe het hele concern wordt geleid. De principes en de cultuur waar ALDI en haar medewerkers door worden gestuurd, blijven geheimen voor de buitenwacht. Dit boek onthult die geheimen.
Zonder franje, Dieter Brandes, net exemplaar
Scriptum, gebonden in harde kaft met stofomslag, 150 pagina's
ISBN 9055944009
Prijs eclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Alibaba, Duncan Clark
Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…€ 14,95 - De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 Tip van Stip
Eckart's Notes, Eckart Wintzen'Hippieondernemer' Eckart Wintzen (1939-2008) was zijn tijd ver vooruit (en dat is hij misschien nog steeds) schreef één van de meest bijzondere managmentboeken dat ooit verschenen is. Hierin ligt hij zijn celfilosofie toe, wat…
€ 18,95- Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95 - Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.
De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…€ 24,50 - When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
Klantenrelaties in transformatie
BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT
De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…€ 11,95 - Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano
Lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy GroveBill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke…
€ 8,95 - Contagious, Jonah Berger
WHY THINGS CATCH ONDynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does…
€ 8,95 - Het wereldschokkende en onweerstaanbaar lekkere verhaal van Tony's Chocolonely, Jeroen Siebelink
Het eerlijke verhaal van een revolutionaire reepAls drie journalisten iets willen doen aan de hartverscheurende situatie van twee miljoen kindslaven op Afrikaanse cacaoplantages, komen ze er al snel achter dat een aanklacht tegen…
€ 8,95 -50%
Gehaktballen met slagroom, Seth Godin'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.
'WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op…€ 8,95 € 4,50