Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met elkaar te integreren. Geen mistige voorspellingen en ook geen inventarisatie van merkenmodellen maar nieuwe inzichten over de relatie tussen trendonderzoek en merkenbeleid. Aan de hand van Futuring, het ontwikkelen van een visie op de toekomst, en Domaining, het structureren van een merkenportfolio, wordt uiteengezet hoe organisaties kunnen inspelen op ontwikkelingen, en merken onderling op elkaar af kunnen stemmen. Waarmee een ieder die streeft naar mentaal leiderschap zich kan voorbereiden op de toekomst van het merk: Brand in Time.
In deze uitgave staat de integratie van trend- en merkenbeleid voorop. Het combineert analytische methodes voor onderzoek naar trends en merken met visuele ideeën en inspiratie voor visie-ontwikkeling en het opbouwen van merkrelaties. Met Brand In Time hoeven organisaties trends niet langer als oppervlakkige verschijnselen of als bedreigingen te beschouwen. En hoeven merken niet ten onder te gaan door de invloed van veranderingen en ontwikkelingen maar kunnen ze meegroeien en meebewegen. Zodat hun aanwezigheid zowel op de korte als op de lange termijn vanzelfsprekend en soms zelfs noodzakelijk is.
Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol, net exemplaar (nieuwstaat)
Kluwer, 2e oplage 2003, gebonden in harde kaft met stofomslag, 294 pagina's
ISBN 9014079648
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-50%
Merkenmoe, Neil BoormanHoe ik leerde leven zonder logo's
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…€ 8,95 € 4,50- De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 -62%
Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-TurnerSturen op creativiteit van je medewerkers
Bedrijfsinnovatie geeft op een praktische wijze weer hoe in een innovatieve cultuur individuele creativiteit de ruimte krijgt en samen met het bedrijfsresultaat kan groeien.
Hoe vertaalt…€ 11,95 € 4,50Tip van Stip
Metamorfose, Wim de RidderDe nieuwe welvaart
Bijna iedereen beschikt inmiddels over geavanceerde elektronische apparatuur. Deze ontwikkeling is revolutionair. Zelfrijdende auto's zorgen voor minder verkeersongelukken, zelfgeproduceerde elektriciteit voor…€ 18,95 € 11,95- Merkenmisser, Bas Kist
De eeuwige strijd om merk en portret.
Katja Schuurman mag geen parfum verkopen onder de merknaam Katja. Concurrenten van PTT Telecom moeten afblijven van de kleur groen. RTL4 kan niets doen tegen Paul de Leeuws persiflage RTL Six…€ 8,95 -62%
Zonder franje, Dieter Brandesen tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…€ 11,95 € 4,50- Contagious, Jonah Berger
WHY THINGS CATCH ONDynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does…
€ 8,95 -17%
Global Brand Strategy, Jan-Benedict SteenkampHardcover
World-wise marketing in the age of branding
A strategy fot global branding that even shareholders will love
Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…€ 35,00 € 28,95