Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift
TalentBranding voor een succesvolle carrière
Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te onderscheiden. Het merk IK® helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.
Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen. Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte. Ilonka de Haan is trainer en coach.
Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift, goed exemplaar
Spectrum, paperback, 168 pagina's
ISBN 9789027499745
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Worden wie je bent, Frank Oomkens
Worden wie je bent gaat over effectiever worden, vanuit een helder beeld van je mogelijkheden en een gezond gevoel van eigenwaarde. Maakt werken aan je effectiviteit gelukkig? Geluk laat zich niet afdwingen. Maar denk eens aan…
€ 14,95 - Getting Things Done, David Allen
How to Archieve Stress-free Productivity
Is your workload overwhelming? Does it just keep mounting up while your stress levels reach fever pitch? In Getting Things Done David Allen teaches you how to keep a clear head, relax and…€ 8,95 - Get your sh*t together, Sarah Knight
Get your sh*t together van Sarah Knight gaat over uitvinden waar je wel f*cks om wil geven, de kracht van negatief denken, minder uitgeven en meer besparen, je angsten managen, tools om je sh*t op orde te krijgen, een einde aan de…
€ 9,95 - het Blauwe Boekje Kledingvoorschriften, Roel Wolbrink
De juiste kleding voor het juiste moment
Kledingvoorschriften: White Tie, Groot Avondtoilet, Black Tie, Cocktail, Middagjapon, Donker Pak, Business Wear, Smart Casual, Business Casual, Casual, New Luxury, zomers of feestelijk:…€ 8,95 - Boek voor MANNEN, Eelco Smit
Heb het lef om echte keuzes te maken
Daar wordt je partner ook gelukkig van
Boek voor MANNEN is speciaal geschreven voor alle mannen die hun persoonlijke ambities waar willen maken en zo het maximale uit zichzelf willen halen.…€ 14,95 - Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
Stappenplan voor een scherpe positionering
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…€ 14,95 - Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt
Ben jij toe aan een CV met het effect van een persoonlijke zaakwaarnemer? Wil jij de ontvanger precies de juiste indruk geven van jouw persoon, compleet in al je uniekheid? Een onweerstaanbaar CV helpt je om jezelf te laten zien…
€ 8,95 - WOMEN at work, Anne Dickson
Strategies for SURVIVAL and SUCCESS
- How do I get others to take me more seriously?- Can I learn to settle for respect instead of needing to be liked?
- What is the difference between authoritative and authoritarian?
- How can…€ 11,95 - Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten. Deel 1: Communiceren, samenwerken en professionaliserenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd…
€ 24,95 - Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten
Deel 2: Organiseren, zelfmanagement en profileren
Handleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd volgens…€ 24,95