Basisboek entertainmentmarketing, Henk Penseel
Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de marketing van de entertainmentsector. Dit complete handboek beslaat de marketing van bewegende beelden, muziek en sport, waarbij de invloed van media onmisbaar is.
Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de entertainmentmarkt. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, media, sport en evenementen. Deel 3 gaat in op de strategische ontwikkelingen binnen de entertainmentsector en de nieuwe rol die daarin voor marketing is weggelegd.
Door samenvattingen, discussievragen, opdrachten, leerdoelen en een begrippenlijst is het boek zeer didactisch van opzet. Ook voor professionals en andere geïnteresseerden biedt het Basisboek entertainmentmarketing een boeiend overzicht.
Basisboek entertainmentmarketing, Henk Penseel, nieuwstaat
Uitgeverij Coutinho, 2006, softcover, 666 pagina's
ISBN 9046900010
Prijs exclusief verzendkosten
Dit boek is te dik voor brievenbuspost en kan alleen als pakket worden verstuurd.
Binnen Nederland gratis verzending bij een aankoop van € 50,00 of meer.
Betaal minder of geen verzendkosten, door meer boeken te bestellen.
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-45%
Dutch Music, W.Spijkers en T. TabakDe beste Nederlandse muzikanten van de afgelopen decennia, geportretteerd door Kees Tabak. Een zoektocht naar hun persoonlijkheid.
Dutch Music, W. Spijkers en T. Tabak, net exemplaar (nieuwstaat)
Uitgeverij Terra – Lannoo,…€ 34,50 € 18,95- Prachtige bijeenkomsten, Eelco Koolhaas & Peter van der Geer
33 praktijklessen voor een wakker publiek
HOE MAAK JE IEDEREEEN IN HET PUBLIEK TOT HOOFDROLSPELER?
HOE KRIJG JE POWER ZONDER POWERPOINT?
HOE WORDT EEN DUF ZAALTJE EEN DAMPENDE ARENA?
Weg met de heidagen, workshops, symposia en…€ 18,50 - Dit is het mooiste ooit, Mark Geels en Tim van Opijnen
Nederland in ideeën 2016
99 wetenschappers, ondernemers en kunstenaars geven antwoord op 1 vraag van Viktor & Rolf
Dit is het mooiste ooit is de derde editie in de succesvolle reeks 'Nederland in ideeën', waarin toonaangevende…€ 9,95 - Reality Soap! Irene Costera Meijer en Maarten Reesink
Big Brother en de opkomst van het multimediaconcept
Was het een gevaarlijk experiment, zoals psychologen waarschuwden, of was het absolute anti-tv? Deskundigen, journalisten en columnisten deden niet voor elkaar onder in hun…€ 14,50 - De kunst van cultuurmarketing, Ruurd Mulder
Het wordt er voor culturele instellingen niet eenvoudiger op om het publiek te interesseren voor hun aanbod. De concurrentie die zij ondervinden van andere vormen van vrijetijdsbesteding is enorm. Daarom is het van groot belang…
€ 18,50 - Grafisch ontwerpen: waar is het goed voor?, Alice Twemlow
Dit handboek is een waardevolle gids in de wereld van grafisch ontwerp. Het onderzoekt welke factor nu juist van grafisch ontwerp een succes maakt en hoe het communiceert met zijn publiek. Maar Grafisch ontwerp: waar is het goed…
€ 28,50 - Blockbusters, Anita Elberse
In Blockbusters legt de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren
In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan…€ 14,95 - Cultural Theory and Popular Culture, John Storey
A reader
The 4th edition of John Storey's successful reader in Cultural Theory and Popular Culture is a companion volume to Cultural Theory and Popular Culture: An Introduction, now in its 5th edition. The Reader offers students…€ 34,95