Affiliate Marketing, Caroline Portier
Marketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing beschrijft Caroline Portier de kritische succesfactoren voor affiliation, de belangrijkste thema's en stappen die je kunt nemen om een succesvol affiliate programma neer te zetten of een bestaand affiliate programma te verbeteren.
Het boek biedt transparantie in de werking van affiliate marketing. Het omvat een schat aan nuttige informatie onderbouwd met voorbeelden uit de praktijk, cases van onder andere Bol.com, literatuuronderzoek en inzichten uit tientallen gesprekken met professionals uit het vak, netwerken, adverteerders, affiliates en uitgevers.
Caroline Portier ontwikkelde een zeer succesvol affiliate programma waarmee zij miljoenen euro's omzette, en heeft meer dan tien jaar ervaring in de online media en online marketing bij vooraanstaande bedrijven.
Affiliate Marketing, Caroline Portier, net exemplaar (nieuwstaat)
Pearson Education Benelux, hardcover, 223 pagina's
ISBN 9789043022699
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-22%
Transformeren om te overleven, Herman TochDit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en…€ 45,00 € 35,00- Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.
De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…€ 24,50 - Media-advies voor het MKB, Ad Molenaar en Mieke Nauta
Media-advies voor het MKB is een praktisch boek voor studenten die een commerciële, communicatie- of ondernemersopleiding volgen. Aan de hand van een stappenplan krijg je snel inzicht in de relevante keuzes die bedrijven dienen…
€ 14,95 - Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
Stappenplan voor een scherpe positionering
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…€ 14,95