Een jaar offline, Bram van Monfoort
De 24-jarige Bram is een online man. Hij loopt voortdurend rond met zijn iPad, zit op Twitter, Facebook en LinkedIn, bezoekt dagelijks YouTube en Spotify, heeft een Gmail-account en krijgt voortdurend nieuwe mails, tweets, berichtjes, likes, requests, meldingen en bliepjes. In een poging om van zijn verslaving af te komen gaat hij een jaar offline. Maar hoe blijf je op de hoogte zonder Facebook? En hoe spreek je wat af zonder mobieltje? Hij loopt zijn vrienden mis in de kroeg en belandt in allerlei schimmige plaatsen, maar hij haalt ook ineens de hoogste cijfers van de klas en heeft na jaren weer contact met zijn Portugese vader.
Een jaar offline, Bram van Monfoort, net exemplaar (naam op schutblad)
Uitgeverij Moon, paperback, 173 pagina's
ISBN 9789048817818
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Tussenstations, Roy Stewart
Te voet van HERAT naar KABUL.
In januari 2002 wandelde de Schot Rory Stewart als eerste toerist in een net bevrijd Afghanistan, een land gevangen tussen vijandige staten, strijdende facties en botsende ideologie Stewart volgde de…€ 7,95 - Soci@l Kids, Marlies Slegers, NIEUW BOEK
Je kind op social media
Reisgids voor ouders over een wereld die veel kinderen al lang betreden hebben.
Social media zijn voor kinderen een integraal onderdeel van hun dagelijks leven geworden. Ze pingen, krabbelen, posten en…€ 9,50 -25%
Voor een echt succesvol leven, Bas HaringHet kan haast niet anders dan dat u succes wilt bereiken in uw werk en in uw leven.
Maar waarom wilt u dat? Het pad naar succes is zwaar en wat heeft u eigenlijk aan succes? Zitten wij zelf aan het stuur in het nastreven van onze…€ 6,00 € 4,50-46%
Getting things done, David AllenPrettig en efficient werken, zonder stress
Getting things done is de sleutel tot prettig en efficiënt werken zonder stress. Laat dingen niet liggen tot uw inbakje een onoverzichtelijke hoop papieren is en uw hoofd vol zaken zit…€ 18,50 € 9,95- De alcoholvrije puber, Nico van der Lely e.a.
Een praktische gids
Alcohol is cool, maakt je relaxed en mag op een beetje feest niet ontbreken. Vinden pubers, en beweren ook de drankreclames. De overheid probeert inmiddels met regelgeving jonge burgers te beschermen tegen de…€ 8,95 - Wij en de Media, Paulus Van Bortel
De media evolueren in razend tempo: via Facebook, Twitter en allerhande blogs worden we permanent op de hoogte gehouden van het wel en wee van anderen. Maar hoe relevant en betrouwbaar is die stroom aan informatie?
De media…€ 14,95 - 1984, George Orwell
Nieuwspraak, Big Brother, het vocabulaire uit 1984 is in onze taal opgenomen en een eigen leven gaan leiden.
Klassiek geworden 'anti-utopie' bedoeld als waarschuwing tegen élk totalitair systeem dat zich opstelt als bedreiging…€ 18,95 - De kunst van het nietsdoen, Theo Fischer
Hardcover
Wie wel eens een crisis heeft doorgemaakt - en wie heeft dat niet - heeft het ongetwijfeld zo ervaren: het moment waarop alles weer ten goede keert, komt altijd wanneer je de strijd hebt opgegeven en bent opgehouden met…€ 11,95 -50%
Merkenmoe, Neil BoormanHoe ik leerde leven zonder logo's
Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…€ 8,95 € 4,50-50%
De cirkel, Dave EggersINTERNATIONALE BESTSELLER
ALLES WAT GEBEURT MOET OPENBAAR ZIJN
Mae Holland kan haar geluk niet op als ze wordt aangenomen bij de Cirkel, het machtigste internetbedrijf ter wereld. De persoonlijke e-mails van de gebruikers, hun…€ 8,95 € 4,50