Mind the Gap, Jaap van der Grinten
Stappenplan identiteit en imago
Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.
Lezers over Mind the Gap:
'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'
'Mind the Gap is hét boek voor het uitvoeren van een imago-onderzoek.'
'Een onmisbaar boek voor student en professional als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie.'
Mind the Gap, Jaap van der Grinten, net exemplaar
Boom, Amsterdam, 2007, tweede oplage, paperback met flappen, 80 pagia's
ISBN 9085060303
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Het nieuwe normaal, Jacques Pijl
Nog nooit was het zo noodzakelijk om uw organisatie klaar te stomen voor de toekomst. Deze nieuwe tijd vraagt om organisaties die even daadkrachtig zijn als wendbaar.
U kunt nog winnen, maar dan moet u zich wel aan de 21…€ 9,50 -41%
't Is groen. En groener wordt het niet, Leen ZevenbergenLeen Zevenbergen schreef met: 'En nu laat ik mijn baard staan' een absolute bestseller, die indringend opriep tot meer creativiteit en ondernemerschap. Door velen werd die als een verademing ervaren. Hij werd een veelgevraagd…
€ 14,50 € 8,50- Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
Stappenplan voor een scherpe positionering
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…€ 14,95