Ontdek je creativiteit, Guy Claxton & Bill Lucas
Verwonder jij je er vaak over waarom anderen altijd goede ideeën lijken te hebben? Wil je weten wat hun geheim is? Wil je gemakkelijker omgaan met verandering en onzekerheid? Om persoonlijk succesvol te worden, moeten we op een flexibele manier kunnen reageren op veranderingen. Creatief denken is daarbij een essentiële vaardigheid. Zowel in werksituaties als privé.
In Ontdek je creativiteit tonen Guy Claxton en Bill Lucas ons hoe we kunnen ontsnappen aan vastgeroeste gewoonten. Met inspirerende oefeningen en voorbeelden laten zij zien hoe we onzekerheid kunnen leren waarderen en open kunnen staan voor de kracht van ambiguïteit. Door vage noties, verbeelding en humor optimaal te gebruiken, kun je jouw creativiteit ruim baan geven.
Ontdek je creativiteit, Guy Claxton & Bill Lucas, net exemplaar
Thema, paperback, 256 pagina's
ISBN 905871165x
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
Tip van Stip
Creativiteit, Mihaly Csikszentmihalyiover flow, schepping en ontdekking
Wat maakt een mens gelukkig? Wat maakt ons leven de moeite waard? Dit boek over creativiteit van kunstenaars en wetenschappers kan onze cultuur de visie op de wereld veranderen. Csikszentmihalyi…€ 34,50-46%
Getting things done, David AllenPrettig en efficient werken, zonder stress
Getting things done is de sleutel tot prettig en efficiënt werken zonder stress. Laat dingen niet liggen tot uw inbakje een onoverzichtelijke hoop papieren is en uw hoofd vol zaken zit…€ 18,50 € 9,95-18%
Bold, Shaun Smith & Andy Milliganhow to be brave in business and win
In every industry, some brands stand out from the crowd because of their distinct way of doing things. These companies challenge conventional wisdom and industry norms to win in their markets.…€ 22,50 € 18,50-22%
Transformeren om te overleven, Herman TochDit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en…€ 45,00 € 35,00- Think like a freak, Steven D. Levitt & Stephen J. Dubner
Dwarsdenkers bereiken meer
In hun internationale megasellers Freakonomics en SuperFreakonomics toonden Levitt en Dubner aan dat alledaagse problemen vaak opgelost kunnen worden door gedrag dat tegen elke normale intuïtie…€ 9,50 - Het eenzame gelijk, diverse auteurs
Hervormers tussen droom en daad 1850-1950
Een drang tot vernieuwing en hervorming van maatschappij, moraal en politiek: dat is het kenmerk van de periode tussen 1850 en 1950. De hervormers uit die tijd deden verwoede pogingen…€ 12,50 - Flow, Mihaly Csikszentmihalyi
Iedereen heeft wel eens in een flow gezeten: we voelen ons sterk, alert, verrichten moeiteloos ons werk, hebben het gevoel de situatie volledig meester te zijn en op de top van ons kunnen te presteren. Zowel ons tijdsbesef als…
€ 24,50 -32%
The Rise of the Creative Class, Richard FloridaTip van Stip
and howit's transforming work, leisure, community and everyday life
Many writers have commented on the massive social changes of the past few decades, but most of them have treated these shifts as something imposed…€ 18,50 € 12,50- Ideeën genoeg, Wichert van Engelen
Slagvaardig innoveren in de dienstverlening
Stop met vergaderen over het wel of niet implementeren van innovatieve ideeën: ga aan de slag! De auteurs van 'Ideeën genoeg' menen dat innovatie vooral een kwestie is van doen. In…€ 8,50 -41%
't Is groen. En groener wordt het niet, Leen ZevenbergenLeen Zevenbergen schreef met: 'En nu laat ik mijn baard staan' een absolute bestseller, die indringend opriep tot meer creativiteit en ondernemerschap. Door velen werd die als een verademing ervaren. Hij werd een veelgevraagd…
€ 14,50 € 8,50