-18%
Bold, Shaun Smith & Andy Milligan
how to be brave in business and win
In every industry, some brands stand out from the crowd because of their distinct way of doing things. These companies challenge conventional wisdom and industry norms to win in their markets. They see their customers and employees as members of a like-minded community, deliver unique and remarkable customer experiences, and are able to create an almost cult-like following around their brand.
Bold is about 14 such businesses. They put purpose before profit, go beyond what customers expect, and relentlessly differentiate themselves from everyone else. They know no compromise and show no timidity. They are bold in thought and execution, and they measure their success in new ways.
Language: English
Bold, Shaun Smith & Andy Milligan, like new
Kogan Page, paperback, 318 pages
ISBN 9780749463441
Price not include shipping costs
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-22%
Transformeren om te overleven, Herman TochDit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en…€ 45,00 € 35,00- Grondslagen van veranderen, Gerard Donkers
Naar een methodiek zonder keurslijf
Veranderen wordt vaak begrepen als een objectief, en dus standaardiseerbaar proces, dat via bepaalde fasen verloopt en gericht is op van tevoren vastgestelde doelen. In Grondslagen van…€ 28,50 - RQ, Dylan Evans, NIEUW BOEK
Hoe risico-intelligentie zorgt voor betere beslissingen in onzekere situaties
Waarom hebben mensen die altijd met spelletjes winnen niet per se een hoog IQ? Waarom kunnen professionele gokkers en weermannen goed risico's…€ 18,50 - Ontdek je creativiteit, Guy Claxton & Bill Lucas
Verwonder jij je er vaak over waarom anderen altijd goede ideeën lijken te hebben? Wil je weten wat hun geheim is? Wil je gemakkelijker omgaan met verandering en onzekerheid? Om persoonlijk succesvol te worden, moeten we op een…
€ 7,50 Tip van Stip
Creativiteit, Mihaly Csikszentmihalyiover flow, schepping en ontdekking
Wat maakt een mens gelukkig? Wat maakt ons leven de moeite waard? Dit boek over creativiteit van kunstenaars en wetenschappers kan onze cultuur de visie op de wereld veranderen. Csikszentmihalyi…€ 34,50-50%
De vernieuwers, Anton BlokTip van Stip
De zegeningen van tegenslag in wetenschap en kunst 1500-2000
Welke omstandigheden stelden mensen als Copernicus, Newton, Darwin, Mendel, Freud en Einstein in staat een nieuw gezichtspunt te ontwikkelen dat ons beeld…€ 8,95 € 4,50- Getting Things Done, David Allen
How to Archieve Stress-free Productivity
Is your workload overwhelming? Does it just keep mounting up while your stress levels reach fever pitch? In Getting Things Done David Allen teaches you how to keep a clear head, relax and…€ 8,95