-22%
Transformeren om te overleven, Herman Toch
Dit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.
In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.
Het betreft een zo goed als nieuw en ongelezen exemplaar, maar wel met een nauwelijks zichtbare(zie foto)vouw in voorkaft. Het boek is daardoor in prijs verlaagd.
Transformeren om te overleven, Herman Toch, ongelezen, maar zie hierboven
Lannoo, paperback, 343 pagina's
ISBN 9789401410328
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
-46%
Getting things done, David AllenPrettig en efficient werken, zonder stress
Getting things done is de sleutel tot prettig en efficiënt werken zonder stress. Laat dingen niet liggen tot uw inbakje een onoverzichtelijke hoop papieren is en uw hoofd vol zaken zit…€ 18,50 € 9,95- Het eenzame gelijk, diverse auteurs
Hervormers tussen droom en daad 1850-1950
Een drang tot vernieuwing en hervorming van maatschappij, moraal en politiek: dat is het kenmerk van de periode tussen 1850 en 1950. De hervormers uit die tijd deden verwoede pogingen…€ 12,50 - Grondslagen van veranderen, Gerard Donkers
Naar een methodiek zonder keurslijf
Veranderen wordt vaak begrepen als een objectief, en dus standaardiseerbaar proces, dat via bepaalde fasen verloopt en gericht is op van tevoren vastgestelde doelen. In Grondslagen van…€ 28,50 -18%
Bold, Shaun Smith & Andy Milliganhow to be brave in business and win
In every industry, some brands stand out from the crowd because of their distinct way of doing things. These companies challenge conventional wisdom and industry norms to win in their markets.…€ 22,50 € 18,50- Ontdek je creativiteit, Guy Claxton & Bill Lucas
Verwonder jij je er vaak over waarom anderen altijd goede ideeën lijken te hebben? Wil je weten wat hun geheim is? Wil je gemakkelijker omgaan met verandering en onzekerheid? Om persoonlijk succesvol te worden, moeten we op een…
€ 7,50 - Wie heeft mijn kaas gepikt?, Spencer Johnson en Ken Blanchard
Omgaan met veranderingen
zakelijk en privéZiet u een verandering als een uitdaging of wordt u erdoor verlamd? De vier personages in Wie heeft mijn Kaas gepikt? worden geconfronteerd met
ingrijpende veranderingen; elk reageert…€ 9,50 - Normaal is anders, Jitske Kramer
De wereld houdt niet op bij je achtertuin. Werken in een interculturele omgeving, binnen Nederland of daarbuiten, geeft een unieke dynamiek aan teamwerk, een dynamiek die ervoor zorgt dat multiculturele teams excelleren of…
€ 10,00 - The Great Reflation, J. Anthony Boeckh, good condition
A guide to understanding and thriving in today's new economic environment
Now that the housing and credit bubbles have burst, toppling banks and sending shockwaves through the stock market and around the world, it may seem like…€ 18,50 - Ideeën genoeg, Wichert van Engelen
Slagvaardig innoveren in de dienstverlening
Stop met vergaderen over het wel of niet implementeren van innovatieve ideeën: ga aan de slag! De auteurs van 'Ideeën genoeg' menen dat innovatie vooral een kwestie is van doen. In…€ 8,50 - Het nieuwe normaal, Jacques Pijl
Nog nooit was het zo noodzakelijk om uw organisatie klaar te stomen voor de toekomst. Deze nieuwe tijd vraagt om organisaties die even daadkrachtig zijn als wendbaar.
U kunt nog winnen, maar dan moet u zich wel aan de 21…€ 9,50